Biztos vagyok benne, hogy azt mondod, hogy igen, mindenre van! Ha, azt kérdezem, hogy a céges weboldalra mikor raktál fel utoljára bejegyzést vagy a Facebook , Instagram vagy éppen a TikTok csatornátokra is posztolsz rendszeresen, akkor is ez a válaszod? Ha, igy van akkor Te vagy az egyike a ritka kivételnek a hazai KKV között.
A termelés az értékesítés és a cég ügyvitele brutál mennyiségű feladatot ad minden nap. Az, hogy az online jelenlétedre is jusson kapacitás már sok vállalkozónak meghaladja az erejét. Neked mi a félelmed, miért nem bízod külső munkatársra ezt a feladatot?
A célom, hogy megismerjem a lehető legmélyebben a folyamatokat, termékeket, szolgáltatásod részleteit és a piacod is, ahol mindezt értékesíteni szeretnéd. Ezek ismerete nélkül nem lehet jó kampányokat felépíteni és csak sablonos megoldások születnek, ami senkinek sem jó. Ezek után tudjuk megtervezni merre haladjunk, milyen célok felé. A céged megismeréséhez hozzátartozik az online felületeid vizsgálata is.
Szinte a legtöbb cég ezzekell a problémákkal küzd, mert hol ez, hol a másik alkalmazott állította be, de Ő már nincs a cégnél! Amíg ezeket meg lehet oldani, csináljuk meg, mert később akár menthetetlen is lehet egy-egy ilyen fiók.. Elveszted.. Ezt is rendbe kell tenni a hatékony munkavégzéshez, hiszen ma már minden- mindennel össze van kötve, kapcsolódva.. Sokkal hatékonyabb kampányokat indíthatunk és sokkal hatékonyab lehet egy-egy poszt, bejegyzés vagy hírdetés, ha ezek a rendszerek kapcsolatban állnak egymással.
Itt is számít az hogy mérni tudjunk mindent, ehhez pedig a különböző platformok mind be legyenek állítva, integrálva pl. a google statisztikai rendszerébe. Ezeket is meg tudod csinálni? Ha, nem akkor kell valaki aki helyetted ezt megoldja.